صبح صادق >>  پاسدار >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۵۵۰۶۷

حرکت همه‌جانبه به سمت قدرت

پایگاه بصیرت / سیدمحمدعلی فروتن/ گروه سپاه
سال گذشته و در زمان آشوب‌های ۱۴۰۱، رهبر معظم انقلاب در تحلیل چرایی و عامل انگیزه دشمن برای ایجاد آشوب و به‌هم ریختن فضای کشور فرمودند: «چون کشور در حال پیشرفت به سمت قدرت همه جانبه است، این را نمی‌توانند تحمل کنند و هجمه می‌کنند.»
داستان ترور حادثه غم‌انگیز و جنایتکارانه گلزار شهدای کرمان در همین چارچوب قابل تحلیل است.
این هجمه و تلاش دشمن برای متوقف کردن ملت ایران از همان روز اول پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد که البته  هر بار با شکست دشمن روبه‌رو شد.
اما نکته مهم اینکه این دشمنی چند سالی است که با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت‌ها دنبال می‌شود.
ایجاد یک جنگ تمام عیار ترکیبی و هیبریدی در همه عرصه‌ها از جمله امنیتی، رسانه‌ای، اقتصادی، فرهنگی و... نشان می‌دهد، دشمن از حرکت رو به جلوی ملت ایران به ویژه در چند سال اخیر بسیار عصبانی و آشفته است و به همین دلیل از آنجایی که خود را همواره در صحنه نبرد بازنده دیده است، به ترور و حذف و اقدام جنایتکارانه کشتن انسان‌های بی‌گناه روی آورده است تا شاید از این طریق بتواند حداقل آورده‌ای را برای خود به دست آورد؛ اما غافل از اینکه این اقدامات، نه تنها در عزم ملت ایران برای حرکت سریع و رو به جلو خود، خللی وارد نمی‌کند؛ بلکه خود به عاملی برای وحدت ملی و انسجام ملی تبدیل شده و ملت را برای رسیدن به خواسته‌هایش استوارتر می‌گرداند.
نکته دیگر اینکه، افزون بر پاسخ سختی که باید در زمان و مکان خودش به عاملان این جنایت داده شود، اما با نگاهی به صحنه میدان، در می‌یابیم که انتقام خون شهدای حادثه تروریستی کرمان از قبل گرفته شده است، هم در میدان مبارزه با داعش، هم در رویارویی مستقیم با آمریکا، هم در عرصه جنگ غزه، هم در خروج آمریکایی‌ها در افغانستان و عراق، هم در عرصه جنگ یمن و... .
همه اینها نشان از پیروزی ملت ایران در مقابل با دشمنان دارد و گفته شد اتفاقا به دلیل همین شکست‌های پی‌درپی است که دشمن به چنین عمل شنیع کشتن انسان‌های بی‌گناه روی می‌آورد.
مصاحبه آقای سلطانی‌نژاد که ۸ نفر از اعضای خانواده خود را در این حادثه از دست داده و تأکید ایشان بر ادامه راه مکتب سلیمانی گواهی است بر ادعای اینجانب که این ملت بسیار مقاوم‌تر از آن است که با چنین حوادثی، در رسیدن به خواسته‌هایش سست شود یا از حرکت باز بایستد.
ان‌شاءالله این مسیر طی شده تا رسیدن به قله نهایی و ریشه‌کن شدن ریشه تروریست و صهیونیست، ختم به پیروزی ملت سرافراز ایران و محور مقاومت خواهد شد.
به روح مطهر شهدای حادثه ترور درود می‌فرستیم، ان‌شاءالله که همنشین اولیاءالله و سیدالشهدای مقاومت، حاج قاسم عزیز باشند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات